Bli utstiller

DAB – Digital Arena Barnehage 2020

September 2019

Kjære potensielle utstillere

Digital Arena Barnehage (DAB) er den største konferansen i Norge som retter seg mot å utvikle digital kompetanse og digital praksis i barnehagen. DAB 2020 holdes for niende gang. Arrangør er Mekki Education i samarbeid med Fagforbundet, og de seks kommunene.

Konferansen skal i 2020  arrangeres i Bodø, Oslo, Molde, Sandnes, Kristiansand og Drammen. Det er lagt opp til dagkonferanser i hver by, og vi håper dere har mulighet til å være med på flest mulig av dem. Det er gode priser og fordeler hvis dere kan stille på flere konferanser.

Uke 13
17.03.2020 – Bodø / Scandic Havet
18.03.2020 – Oslo / Oslo Kongressenter Folkets Hus
19.03.2020 – Molde / Scandic Seilet

Uke 14
24.03.2020 – Sandnes / Quality Hotel Residence
25.03.2020 – Kristiansand / Clarion Hotel Ernst
26.03.2020 – Drammen / Quality Hotel River Station

Det er fint om dere melder fra om dere har mulighet til å tilby aktiviteter/oppgaver/miniforedrag ved standplassen deres. Deltakerne vil kunne velge besøk i utstillingen som en av parallellsesjonene, og da vil dere få anledning til å presentere dere litt grundigere for de som velger dette. Hvis dere har anledning til å tilby slike aktiviteter, så skal vi så langt som mulig forsøke å ta hensyn til dette når vi plasserer dere i utstillerarealet.

Fjell og Fjord Konferanser AS­­­­­­­­­­­­­

Trenger du mer informasjon, vennligst kontakt følgende:

Henriette Alsaker – ansvarlig for utstilling
Prosjektleder